Självutlösare

Well then. Längesen.
Allt rullar på och funkar faktiskt hur bra som helst. Jag kom på mig själv häromdagen med att tänka "ska det vara såhär lätt?". Om jag hade vetat det hade vi skaffat barn för längesen. ;) Nej det hade vi inte, men det är sjukt skönt att det känns på det här sättet. Men så tror jag också att vi har haft en väldans tur med Ville. Han är så himla snäll. Eller överhuvudtaget har vi haft tur. Allt har liksom funkat... amning osv. Men pessimisten i mig måste tro att nästa graviditet och barn icke kommer gå som en räls. Hehe. Det också. Häromkvällen tänkte jag på hur det var att vara gravid och det var nästan så att jag längtade dit för en stund. Men andra sekunden, nej. Livet har börjat nu. =)

Försökte ta med självutlösaren. Gick ju sådär..


Till slut ville han inte mer.. hehe

Imorrn fyller jag. Hejhopp vad tiden går. 27 år och mamma, precis lagom för mig. Sa att jag skulle ha barn runt 30. Men när jag träffade Kristian så sjönk den siffran.
Fest imorrn. Ville ska sova hos mormor o morfar. Mitt dåliga samvete har minskat avsevärt. Han träffar dem så himla ofta och jag ser ju att han mår jättebra med dem. Sover, äter, ler, skiter o sover. Precis som det ska va. ;)
Imorrn får jag äntligen dricka bacardi razz. Som jag har längtat. Hehe. Ska bli kul!


Mina tankar går till min vän, som mår dåligt. P, oj vad jag önskar att jag kunde ta bort allt det onda. Jag kan inte öht föreställa mig hur det känns att må som du gör. Men tiden har snart runnit ut, snart mår du bra igen! Och du som är så stark kommer bara att ha blivit starkare av det här. Jag beundrar dig. Jag hade aldrig klarat det som du. Du är fantastisk.

Kommentarer
Postat av: Pethra

Nu fällde jag en tår.

2008-09-19 @ 15:59:19
Postat av: Mamma

Ja får man en snäll bebis kan nästa bli ett litet monster, fast jag fick tre snälla bebisar och det är nog ärftligt ha ha.

2008-09-20 @ 08:06:47
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0