Samvete?

Nu har vi en stor kille minsann. 5205 g och 55 cm lång. Så fin så fin.
 
        Liten skit på bb. =)         Glad skit hemma. =)


Jag ser ett ljus i tunneln för vardagsrummet/hallen/köket. It´s comin´ together. Tapeter och golv är beställt.
I helgen kan det ske grejer!

Jag har egentligen inte så mycket att skriva. Dagarna består av Ville. Vår älskade älskade Ville.

Ska på tjejmiddag nästa fredag. Funderade på om jag skulle ta o dricka nåt glas vin. Men sen kom jag på att jag fyller helgen efter, så vi kommer nog att fira lite då istället. Det är så tvådelat det här.. För samtidigt som jag vill kunna vara en kväll ifrån Ville sådär för att bara vara Marie, så vill jag inte... Jag vill inte inte amma honom. Eller inte kunna sova precis bredvid honom. Och jag kämpar ganska hårt med att inte få dåligt samvete, för jag borde inte få dåligt samvete. Jag vet ju att han inte far illa av att jag (vi) är borta en kväll/natt. Fast det kanske vore konstigt annars. Om man inte fick dåligt samvete what so ever? Då kanske det skulle kännas mer som att man inte bryr sig? Ja vad vet jag.
Hur som helst så verkar han trivas alldeles utmärkt hos hans mormor och morfar, så det är egentligen inga bekymmer alls med att han sover där. Det är bara mitt mammahjärta som blöder ändå.
Men vi får se hur det blir. Vi har iaf pratat om att gå ut o fira lite då...

Nu vill unge herrn ha mat. "Mjaaaaau" låter det... Hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0