2 duktiga killar

Tog då alltså kort idag på stan. En fotograf som var där och tog för 59 kr. Sedan kostar det såklart mer om man ska ha fler bilder. Men man får iaf ett kort för 59 kr.
Hur som helst, vi skulle ta några kort på kusinerna ihop. Det gick ju... sådär. Haha.
 Elias va inte riktigt med på att Ville skulle sitta bredvid honom så han försökte knuffa bort honom hela tiden. Stackars Ville förstod inte vad som hände när han fick de där knuffarna i ryggen eller huvudet. Lilla plutt...
Sen efter en stund så hängde Elliot på, så då tog jag bort Ville.
De satt ju bara på en slags pall så det kändes som att han snart far i backen. Men några bilder hann han få till emellanåt iaf. Sen satt Ville själv också och tittade in i kameran. Min duktiga kille. Korten skulle komma om 2 veckor. =)

Nu tror jag min andra kille är på ingång... hör röster utanför. Han har varit hos grannen på tak-möte. De vill lägga nytt tak här och de har ett kostnadsförslag på 51000. Lycka till med det säger jag. Vi är icke on board med det priset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0