Bästa förskolan

Idag mina kära vänner, idag har vi hittat den förskolan vi så gärna vill ha in Ville (och Lucas) på.
Tyvärr är det lång kö så de kommer antagligen inte att hamna där, men herregud vilket bra ställe.
Jag och Cicci var helt euforiska när vi gick därifrån. Att det kan finnas en så härlig plats för barnen.
Vi skulle bli lyckligast i världen om våra barn fick gå där, promise. Vi satte oss i kö direkt på plats.
Jag tror att även om det skulle vara så att man kom in efter 1 år, skulle jag kunna tänka mig att vilja flytta Ville dit från den förskolan han nu kommer komma in på.
Ja, jag kan liksom inte förklara. Allt bara var så jäkla rätt. Upplägget, lokalerna, personalen, målet, aktiviteterna, pedagogiken. Ja tamejfan ALLT. Så jäkla synd att det är skitlång kö. Nästan dumt att vi var och kollade, för nu kommer inget annat kännas rätt, när man vet att det finns ett ställe som det där... =/

Nåja.. vad är en bal på slottet...


Jag har inte sovit idag, men jag känner nu att min kropp börjar värka lite. Jag lär nog lägga mig om senast 1 timme.
Ville har lagt sig nu, eller Kristian håller på att natta honom rättare sagt. Jag hoppas hoppas hoppas det blir en bra natt. We need it.

Imorrn ska vi till mina föräldrar. Kristian ska hjälpa till att tvätta tak. Och så blir det grillning.


Mina pojkar..


Ville har börjat smacka nåt otroligt med munnen. Dregglet bara rinner... ;)


Helt röd om kinderna. Tror det är för att jag tvätta honom med våtservetter faktiskt. När vi varit ute och så.
Måste köpa såna man kan använda i ansiktet istället.


Sådär hörrni, det var allt vardagligt för idag.

Toppenfredag förresten, trots den tidiga uppgången!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mormors gulleplutt

2009-04-24 @ 21:51:49
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0