Eget rum?

Inatt ska vi se om inte Ville kan acceptera sin egen säng, i sitt eget rum. Time will tell.
Han har iaf somnat där nu och det gick smidigt. Välling och sjöng/gosa i typ en kvart, sen somna han.
Nåt säger mig att kvällen dock inte är över för hans del. ;)

Nuuu är Kristian ledig tor-mån. Härligt härligt. Bakside-arbete imorrn? Eller på fredag. Ska till svärisarna en stund imorrn eftermiddag också. Har en liten present till farmor från Ville. Hon skulle egentligen få den när hon fyllde år, men ja, det funkade inte.

Idag har Ville krupit mer och mer på knäna. Hasandet är fortf. kvar, men det kommer.. det kommer..
Fått upp en bokhylla i hans rum också! Det blev så fint så. Hade ju hyllor där med böcker på, men de håller ju inte för hur mycket som helst så jag ville hellre ha en bokhylla. Fick mammas bokhylla. Gav bort den till henne när jag och Kristian flyttade ihop, men nu har den alltså hamnat hos mig igen. =)

Jag har bestämt mig för att äta påskgodis. Hör o häpna. Hur går det ihop med att gå ned i vikt måntro? ;)
Det går inte ihop alls, men det skiter jag i. Påskgodis är speciellt. (låt mig få använda den ursäkten. hehe)
Kristian ska antagligen ut på lördag så nåt gott måste jag ju få "trösta" mig med! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0