Förälder

Jag blir så tårögd när jag tittar på Familjen Annorlunda. De har så många barn och verkar vara så himla lyckliga.
Jag kan inte alls tänka mig ett liv med så många barn. 10 barn liksom... Hur orkar man? Men det gööör dem. Man gör ju det för att man måste, om inte annat.
Men tänk när de sitter där på ålderns höst och har alla fina minnen...
Det får en verkligen att tänka efter och inse hur lyckligt lottad man är som har fått barn.
Jag hoppas såklart att vi får fler barn allt eftersom, men skulle vi inte det så skulle jag ändå känna mig tacksam över det enda barnet vi fått.
Tänk alla människor därute som inte får uppleva det vi får uppleva... Herregud. Kan inte tänka mig ett annat liv än att få vara förälder.

Och med det sagt så ska jag släcka ned härnere och gå upp till min fina familj. Mina älskade pojkar...

Kommentarer
Postat av: pethra

Kunde inte sagt det bättre själv..

2009-04-06 @ 22:55:30
URL: http://nanoliten.blogg.se/
Postat av: Carola

Precis.. man är ju riktigt lyckligt lottad.. :) kram på er

2009-04-06 @ 23:59:30
Postat av: emelie

Vad fint du skriver! Hoppas att man får uppleva det där en dag:) Kram

2009-04-07 @ 22:09:55
URL: http://eca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0