Förskolor

Nyss tog jag tag i att ringa förskolan jag och Cicci vill checka in. Edlingevägens förskola.
Vi fick först en tid idag men bvc ska komma hem till Cicci så jag ringde tillbaka och vi fick en ny tid.
Nästa måndag 10:30. =)
Så nu är jag nöjd. Det är antagligen den förskolan vi kommer ansöka till i första hand.
Ska kolla in Norrvallavägen och Flöjtvägen, men vill egentligen inte ha nån av dem... Men man kan ju inte vara säker på att man får det man ansöker om i första hand, så det är väl lika bra att kolla alla.
Och så vill jag nog kolla in Föräldrakooperativet Solstrålen!
Lite tråkigt att Kristian inte kan vara med och kolla, men det är ju på dagarna man får tid så. Nothing much to do.


Vad mer... Ja, nej det var väl allt intressant för idag.

Tänkte masa mig ut på en promenad typ snart. När Ville ändå ska sova tänkte jag.

Btw. Andra sidan vann igår. Så idag känner jag mig som en flodhäst.


     

     

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lilla gullunge, mormor längtar redan efter dig

2009-04-20 @ 10:05:03
URL: http://[email protected]
Postat av: Carola

på Norrvallavägen så har de så många olika fröknar o vikarier så får ni ngn annan plats så har ni tur :) vet inte om jag ska sätta Jasmine dit eller flytta på Christian?

2009-04-20 @ 16:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0