I surrender

Dyngtrött, är det vad jag är idag? Tänk vad en natts förstörd sömn kan göra. Fan vilken tur vi har egentligen, som har bra nätter. Låt ungen äta liksom... vi får ju sova åtminstone. ;)

Huga. Det blir icke nån avvänjning inatt. Iaf inte mer än att han icke ska äta innan kl.05.
Sen vet jag ju det att han sover bättre i egen säng, så jag ska försöka, försöka, att inte bära in honom till oss mitt i natten. Det är DÅ han blir galen och tror att maten är nära. Vi får börja så... Inte innan 05... sen nångång inte innan 06 oså vare klart.

Måste haft ena riktiga amningshormoner förut, för såhär trött var jag aldrig ens när jag ammade varannan timme dag som natt i 4 månader.

Ska bli skönt avslappnande imorrn med gänget, så att säga. Hoppas på sol! Det blir grillning, vin och singstar.
Fast nu kunde mina pojkar få komma hem. Varit borta sedan halv två-taget. Tror ni jag har sovit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0