Påskafton

Glömde ju sätta in lite bilder från påsken...


Ville får påskägg av mormor o morfar


Böcker och bollar...


.. som han genast började slå ihop. =)


Sedan kom det ett påskpaket..


.. och då är ju alltid snöret mest intressant förstås.


Till slut blev pappret rätt intressant också och det började rivas i...


.. och fram kom en cd-spelare! Tillsammans med 2 barnskivor också.
Hade tänkt köpa en sån till hans rum, men nu fick han ju en så då slapp vi det. =) Tack!


Ville i mina solglasögon.


Suddig bild, men jag gillar den så den får vara med. Ville och hans morbror Donny.


Chillar hos morbror Donny.


Picture-time! Mina 3 bröder och Kristian.


Mobiler är så intressant.


Ville hos pappa.


Ute.


Också en suddig bild... River pappers-duken.


Busted! ;)



Vi hade tänkt måla Ville som en liten påskhare, men när vi började tänka efter så kändes en svart nos inte som det ultimata i år. Kladdiga händer som kliar på näsan.... njaaaa. ;) Kanske nästa år!


Vår älskade lilla buse.

Kommentarer
Postat av: leo

gud va du e lik din mamma!!! men det vet du säkert redan.



nej det går inte så bra med att sluta röka. jag tycker jag röker mera bara tanken på att sluta. vet inte men det känns som det e det enda roliga jag har kvar från mitt gamla liv. dumt att tänka så säkert men jag e nog inte riktigt redo ännu. men jag tycker du e tuff som kunnat sluta & att du vill ta hand om dig. lycka till imorgon när ni kör med gi igen. det funkar verkligen...fast bara man kör det lugnt med sinnet i behåll!!!



kram kram kram



2009-04-12 @ 23:03:46
URL: http://sweetlikechocolate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0