Singstar igen

Fest igår, på småbarnsförälders vis. Som alltså menas med att festen avtog vid elva och vid halv tolv var gästerna borta. Haha. Jaa, vi orkar helt enkelt inte lika mycket längre. Sen tänker man ju alltid på att det finns en morgondag, det gjorde man aldrig förr.
Dock skönt att slippa vara bakis idag!
Det var hur som helst roligt. Singstar, röka och drinkar. Som det ska va. Men nu saknas det en liten Ville här hemma...


Innan Pethra o Martin kom



Var ju tvungna att ta en bild när Pethra kom också. ;)


Vi är så söta.


(Förlåt Pethra, men jag var bara tvungen att ta med den här.) Det är så kul att hon trodde vi skulle fortsätta fula oss och vi står där fint och ler. Haha


Singstar!


Sötnötar.


Strax innan alla går hemåt... Ser rätt pigg ut. Det var jag icke kan jag säga. En kvart efter det sov jag.



Idag är jag delad. Jag vill äta chips o godis. Ena sidan av mig säger "Gööör det. Det är du vääärd. Du fortsätter ju med gi imorrn!" Andra sidan säger "Javisst, om du vill fortsätta vara en tjockis resten av livet, så ät! Gör det!"

Jag är inte så säker på att Andra sidan kommer att vinna idag tyvärr.

Kommentarer
Postat av: pethra

blänger ;)

2009-04-20 @ 21:12:12
URL: http://nanoliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0