Singstar

Nu är påsken snart slut och med den, vårt ätande. Vi tog en gi-paus under påsken. Hemskt dumt.
Men imorrn startar det upp igen. Nu ska jag inte fuska igen förrän vi åker till London den 15:e maj.
Vi ska festa och så, men sprit och vin har lågt gi, så det är det vi kör på. =)

Igår var det påskmat hos mamma och pappa som gällde. Lika gott som alltid! Tog med oss en hel del så det har blivit påskmat igår kväll och idag också. Hehe

Igår hämtade jag upp Lilian påväg hem för en liten singstar-kväll. Vi drack några drinkar, pratade, rökte och sjöng singstar. Det var tänkt att vi skulle dra ned på stan för nån drink också, men ingen av oss var speciellt på. Runt tio gick hon hem, så jag satte mig med en tallrik påskmat och tittade på Gilmore girls.
Det blev en kort kväll, men det var nice och det kändes ändå som att det räckte. Skönt att bara prata lite ibland. Plus att jag slapp ju vara bakis idag. Stort plus. Det lär jag dock inte kunna säga nästa söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0