Tidig dag

Inatt, HALV FYRA, bestämde sig Ville för att det var dag. Så han har nu varit vaken sedan dess med undantag på typ 20 min vid 6-taget. Jag är inte road.

Vi ska till en förskola vid nio, men efter det blir det raka vägen hem och försöka vila/sova. Problemet är bara att Ville lär ju somna i vagnen så hur PÅ han kommer vara att sova när vi kommer hem, det vet jag inte.

Han satt och nicka till i mitt knä vid halv sju, men eftersom han hade dyngat på sig så blev han ju förstås pigg igen när det byttes blöja.

Nu är det mycket gnäll här, men jag är trött!
Visserligen inte lika trött som jag borde vara kanske...
Skulle åkt till Tunapark idag med Lilian, men det vet jag med mig att jag inte orkar. Orkar inte vara trevlig.
Förrän halv fem när vi ska äta glass! Hehe

Nåja, dags att busa med huliganen.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja han kan ju inte klockan och det är ju ljust vid fyra taget he he

2009-04-24 @ 07:32:59
URL: http://[email protected]
Postat av: K

HULIGAAAAN!! =)

2009-04-24 @ 09:48:17
Postat av: pethra

Haha, huligan 1 och huligan 2 tror jag vi har minsann.

2009-04-24 @ 13:46:56
URL: http://nanoliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0