Duktig liten kille

Dagen har varit jättebra! Den har spenderats ute hos mina föräldrar där det grillades och busades med Ville.

  

  

  
Ville gillar när man gör high-five. Hehe

  
På mormors motorcykel.   På morfars motorcykel.

  

  
Äter päron... Han sög på alla päron i skålen till han fick ett eget. ;)



Ville sov för första gången inatt HELA natten. Han somnade vid kl.20.
Han gnydde till en gång innan 20:30, men sen sov han ända till 05:40 utan minsta ljud och i samma position all night long.
Lilla älskade unge va duktig han är.
Så himla skönt att det funkar nu, det här med att inte äta på natten. We like! Och om det betyder att han börjar sova hela nätter också, då är det ju bara toppen.

Igår gick jag och la mig halv tio och somnade tio, så jag var utvilad när han vaknade imorse.
Vi hade bestämt att det var min sovmorgon idag, men eftersom jag ändå var utvilad så gick jag ned med Ville, för Kristian vaknade inte när Ville sa till.
Meeen, när jag står där o ska byta blöja som kom Kristian ned och tog över, så då gick jag upp igen.
Kollade på ett halvt avsnitt av Gilmore Girls, sen somnade jag om och sov några timmar till. =)

Nej nu börjar Tjejligan!


Kommentarer
Postat av: emelie

Gud vad Ville börjar bli mer och mer lik kristian! I början var han ju dig upp i dagen, men nu har han ju blivit en mini-k! :) Sötisungen! Hoppas allt är bra med er! Kram

2009-04-26 @ 21:07:49
URL: http://eca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0