Vandrat

Idag har det känts som en såndär nyttig dag. Solen skiner så fint och vi har varit ute och gått väldigt mycket. Först gick vi till Måsta för att träffa mammagruppen. Där var det roligt och trevligt som vanligt. Det är lite kul hur vi faktiskt är så lika varandra i tänk och allt. Vem hade anat det från början. Inte för att det va nåt fel på nån från början alltså. Haha. Men jag menar en grupp sådär, det brukar ju alltid vara nån som inte kanske "passar in". Barnen verkar trivas och vi med. Ska bli roligt när det blir så fint att vi kan träffas ute och picknicka och leka i lekparker. Och förstås... träffas och dricka vin nångång. Då får barnen stanna hemma. =)

Sen när vi gick därifrån så gick jag och Cicci en promenad här runt Slagsta. Lite över en timme gick vi. *klapp på axeln*

Så nu skulle man kunna tycka att jag är värd nåt gott. Men nej. Däremot är jag värd att hänga tvätten som jag la in i maskinen innan vi gick ut förut.
Kristian är o tränar, annars skulle man lätt kunna tycka att det var hans jobb. ;)

Hur som helst. Bra dag. Man blir på sånt bra humör när solen skiner!

Kommentarer
Postat av: Nikolina

ja visst är det härligt med sol :)

2009-04-01 @ 20:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0