Bättre sömn

Nattade nyss Ville. Sjöng Trollmors vaggvisa 5 ggr. Innan jag sjungit klart den 5:e gången sov han djupt... det är bra grejer det. Plus att han imorse sov till halv åtta. Bra dag helt enkelt.

Han verkar ha börjat sova lite bättre nu, längre på morgonen och vaknar inte på natten (om han gör det så är det en gång för nappen). Halv sju i 2 dagar och nu imorse halv åtta. Hoppas det håller i sig. Mitt mål har ju varit att han ska sova till minst kl.07, men halv sju är definitivt bättre än halv sex.

Vi kom rätt nyss hem ifrån Lucas 1-års kalas. Så mysigt med alla småttingar. Oj va roligt de kommer ha under kalasen sen när de blir äldre. =)

Ville verkar vara så gott som bra nu. Hostar lite ibland, men det är absolut ingen fara.
Vi skulle ju då ha åkt till Skövde i tisdags, men natten mellan söndag och måndag började han bli krasslig och på måndagen hade han feber. Inte mycket, men feber ändock. Så vi stannade hemma. Vilket va tur för även mig, för på tisdagen fick jag förjävla ont i övre magen. Tog mig en tablett och efter ett par timmar var det bra igen iof, men det är alltid skönast att vara hemma när man inte är på topp.

Anyway, nu mår vi bra igen. =) Bra det, för imorrn bär det av till Sagostigen med familjen Andersson/Pettersson och familjen Levin/Holmstedt. Mys.

På lördag blir det kräftkalas hos mamma och pappa. Fast bara familjen den här gången. Tänk va mycket folk det alltid var när de hade de stooora kräftkalasen. Ojoj.

Nej nu ska jag passa på att spela lite Crash Bandicoot!

        

  

Leker i lekparken utanför oss. Hur skönt som helst med en bra lekpark 10 m utanför uteplatsen. =)

     
Allt brum-brum är roligt.


Men rutschkana är fortf. ingen hit. Alls. =)





Älskade solstråle vad du är underbar.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Finns inget finare än mormors lilla älskling

2009-08-06 @ 20:05:48
URL: http://[email protected]
Postat av: pethra

Fina fina fina Ville.

2009-08-06 @ 20:25:55
Postat av: Denise

Crash bandicoot is the shit! =)

Jag och Lilian lirade det för några år sedan på Xboxen, good times =)



2009-08-07 @ 20:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0