Ett par vakna nätter

Niko: Bed & Breakfast låter urmysigt... Det tycker jag absolut att du ska unna dig. Läsa en god bok och bara vara! =)
Hade jag haft råd hade jag följt med! ;)



Springandet gick skitbra. Sprang hela rundan och hela vägen hem också. Niiice. På´t igen ikväll.

Om 3 timmar kommer Villes polare hit. Lek-gruppen. ;) Föräldragruppen... mammagruppen... ja. Ni fattar.
Men innan det ska han och jag gå o sussa en stund, för inatt var ingen bra natt. Han var vaken från 03:10 till 05:10.
Natten innan mellan 02 och 04. Vad händer? Dessutom vill han upp halv sju idag, fastän han var vaken sådär inatt. Lilla huligan. Nåja, jag tror det handlar om att han sovit dåligt på dagarna de 2 senaste dagarna. Måste vara mer noga med att han sover eftermiddag också. Svårt, för det är ju oftast då man gör grejer. Är iväg och så.

Lärt sig vinka har vår lilla plutt gjort nu. Den 14e aug för att vara exakt. Då vinkade han hej då till sin mormor för första gången. Övning ger färdighet. ;)

Nej, sova!



Kommentarer
Postat av: Pethra

Ajdå, vilket skit med sömnlösheten.. hoppas det inte fortsätter. Och fin är han som vanligt. :D

2009-08-19 @ 09:45:37
URL: http://nanoliten.blogg.se/
Postat av: Mamma

He he står han i givakt eller spelar du nationalsången för den lilla busungen

2009-08-19 @ 10:51:48
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0