God sömn

Som tur är så verkar den bra sömnen hålla i sig. Thank god for that. Inatt var ännu en skitbra natt. 11 timmars sömn utan problem för vår älskade lilla Ville. Eller ja, problemfritt vet jag inte om man kan kalla det ut i fingerspetsarna.
 Vi var på tjejträff hos Johanna igår. Ville somnade i godan ro halv åtta i vagnen. Efter ett par timmar hör jag honom gråta, kommer ut i köket, då sitter han på golvet. Han har hasat sig ned från vagnen så han landat med rumpan på golvet. Han låg på mage i vagnen alltså och den här flärpen för benen hade jag tagit bort så han skulle få plats att vända o ha sig.
Nåja, ingen fara skedd, han somnade om så fort jag tog upp honom. Men ändå...

Idag blir det playdate hos Pethra o Axel! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0