Kräftskiva

Igår var det en liten kräftskiva hos mamma och pappa dådå. Mycket trevligt och väääldigt gott krubb! Vi var inte så många, 13 st tror jag. Fast ja, 11 egentligen. Sofia och Dennis ville inte vara med speciellt mycket.
Ville var duktig och somnade vid halv åtta, men det tog ca 20 min längre än vanligt att få honom att somna.
Men det lär ha berott på att han var så uppspelt. Han sov hur som helst bra sen och vaknade kl.07 imorse. That we like.
Nu sover han igen. Vi kom nyss hem från Maxi han och jag. Kristian sover fortf. han... Hur många öl fick han i sig egentligen? ;)

Vi körde 5-kamp igår, där mitt lag förlorade. Tror jag? Fick aldrig nåt riktigt svar på den frågan. Jag var inne och la upp kräftor när det avgörande skedde. Det var boccia, kubb, pilkastning, ringkastning och golf, som gällde. Kan säga att det bara var kubb och pil man ens gjorde någon slags nytta för laget. ;)
Nåja, det var iaf roligt! Ville tultade omkring där och försökte sno kubb-stockar. Min lilla skrutt.

Vid en kvart i tolv rörde vi oss hemåt. Mätta och belåtna efter en rolig dag/kväll. Jag och Ville stupade i familjesängen och Kristian passade på att vara uppe och kolla tv eftersom det var hans sovmorgon idag. Alltid när han ska titta på tv så pass sent så somnar han på soffan, så därför passade jag på att ha Ville hos mig. =)

Idag blir det 2-års kalas först, sen måste vi vara ute och leka Kristians sista semesterdag. Det ska göras en del här hemma också, men vi prioriterar solen. =)

I fredags var vi på sagostigen. Mysigt värre! Ville höll sig vaken hela tiden så då blev det ännu mysigare. =)

Lägger in bilder från sagostigen och kräftskivan senare. Inte hunnit kolla igenom dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0