Mycket som är härligt

Finns fan ingen bättre känsla än den känslan man har när man tränat. Käre mamma vaktade Ville här en stund så jag kunde ut och springa. Missade det i onsdags pga att Kristian hjälpte mamma och pappa med deras köksgolv, så jag var hemma med Ville så det inte blev nå knas med hans nattsömn.
Det är så fantastiskt skönt att kunna springa hela rundan utan problem nu. Första gången jag sprang fick jag stanna en 5-6 ggr. Härligt!

Ville sover nu. Han var så trött så trött. Sov bara 30 min i förmiddags och vääägrade sova mer, så det är inte så konstigt att han va helt slut nu. Ibland får han bara för sig att han icke ska sova mer än 30 min. I vanliga fall sover han ca 2 timmar på förmiddagen. And I love it. ;)
Det måste vara det mysigaste som finns. Sova med sitt barn.

Ikväll är det filmkväll här hemma. Män som hatar kvinnor, står på agendan. Popcorn, cola light. Kanske grönsaker och lite dipp, vi får se. Vi brukar oftast inte orka skala och skära o dona. =)

Imorrn är det kryssning! Nu ska det kryssas igen... hehe. Den här gången med Pethra, Martin, Lilian och Patrik.
Det ska bli så roligt! Mest ser jag fram emot lunchbuffén på söndag. Hahaha. Nej då.. men lite.. ;)

Snart kommer älskling hem och då ska det sågas lister. Sen är sovrummet klart! Inflytt idag... häääääärligt. Blev så fint så.
Eller klart är det ju inte. Ska upp grejer på väggar och så. Och gardiner. Men golv, tapeter och lister kommer va klart. =)

Nej om man skulle lägga sig och läsa bredvid det sovande barnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0