Värsta av de värsta.

Igår när vi var ute och sprang så tänkte jag för mig själv att vad skönt det är att inte ha haft mer problem med knäna fastän jag bara sprungit på asfalt de senaste typ 10 gångerna. Nåja, idag har jag ont i benhinnorna... Suck.
Men nu klarar jag iaf rundan här "utan problem". Nu är det bara öka takten som gäller.

Drömde den värsta mardrömmen av de alla inatt. Ville fanns inte mer... =(
Det är det värsta jag någonsin har drömt... Den känslan jag hade i drömmen... fyfan.
Kramades och gosades extra mycket imorse och jag kan inte sluta. Idag är det stora gos-dagen här hemma. Älskade älskade skrutt.

Nu är det snart dags för att sova en stund. Jag tänker passa på och sova jag med. Han sov jättebra inatt, nästan 12 timmar, men jag somnade rätt sent, så man får skylla sig själv.. Ikväll blir det tidigt! Eller ja... vi skulle ju titta på American Pie - The wedding kl.21, så så jäkla tidigt blir det ju inte kom jag på.

Jag börjar längta till Ullared! Haha... Det ska bli så nice. =)

Kommentarer
Postat av: Cicci

Usch vilken hemsk dröm, sånt vill man inte drömma :( men skönt att vakna då och inse att där är han livslevande ;)

2009-08-20 @ 10:42:43
Postat av: Mamma

Fy vilken mardröm !!!!

2009-08-20 @ 13:16:03
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

Men! Spring i Årby istället. Det är som massage för benen. Idag sprang jag först 5km sen tog jag 2,5km-rundan också! Jag=duktig.

2009-08-20 @ 20:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0