Bra natt igen

Kl.08:20, det var klockan när vi vaknade idag. Tack skrutt. Kanske börjar vända tillbaka till normalt nu med nattsömnen. 2 dagar i rad som varit bra. =)
Men man ska aldrig ropa hej va? Han sov i vår säng inatt och det är ju inte det ultimata, men ack så mysigt. =)

Idag blir det en tur till Ikea. Köpte såndär uppblåsbar nyckelpiga till Ville i julklapp, men missade att man skulle ha nå mer till den att lägga inuti.

Igår kväll spelade jag och K golf. Köpte det genom playstation. Det var kul! =) Grafiken var ju sämst för det var till Ps1 egentligen, men det bryr jag mig inte ett dugg om.

Blir kanske inget Wii för oss ändå... Vi var i affären igår, jag vill fick välja om vi skulle köpa det. Jag var inte helt 100, så vi köpte det inte. Vi får se...

Glömde skriva ett par saker förut på julen. Vill fick ju julklapp av Viran också (med familj förstås. hehe). Fick såndär cd-skiva där de i varje låt sjunger hans namn. =)
Och sen fick ju faktiskt jag en skitbra grej av Kristian. En hårfön! Min gamla skit hade jag haft från jag var typ 12 år eller nå sånt. Den luktade bränt och det tog år och dar att få håret torrt. Nu går det på några min. Thanks baby! =)

Kommentarer
Postat av: Denise

Charlotta fick också en uppblåsbar nyckelpiga. Verkar inte lika roligt som på ÖF dock. Varför är det alltid så?!

2009-12-29 @ 11:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0