Lucköppning

Idag har vi haft besök av Lilian x 2 samt barnen. Ville skrämde Rebecca mången gånger med sina ljuvliga skrik. Stackars flicka. Vira är dock redan härdad så hon tar lättsamt emot både ljud och en del små slag av honom. Hehe

Jag måste säga att det känns så himla roligt att Vira verkar känna sig rätt trygg med en. Me like. =)


Dricker vatten


Och om man spiller så måste man torka. =)


Hur många klossar får plats?


Ser så snäll o beskedlig ut...


..sekunden efter skriker och härjar han.. ;)

Ändå är han förstås min älskade lilla ängel. Underbara barn.



Ville o Vira bygger klossar


Sen leker Ville apa för Vira ;)


Kristian o Elvira bygger klossar


Hur söt får man vara? =)


Dags att gå lite


Saru nå? ;)


Visar hur man vinkar


Visar gaddarna


Fin bild



Dagen avslutades med välling och titta på julkalendern på tv. Självklart lucköppning också. =)

  


Nu sover han sött sedan typ 2 timmar tillbaka. Jag ska också snart krypa till kojs. Kristian kom precis hem från sin innebandy också.




Förresten kom jag inte in på högskolan. =(
Jag var inte behörig. Fattas några usla poäng. Jag missuppfattade tydligen studievägledaren med hur många godkända kurser man måste ha. Nåja, det blir komvux och sen söka till hösten istället. Hoppas bara det inte blir några problem med att plugga heltid på komvux, fastän inte alla poäng behövs.
Studievägledaren på komvux skulle ringa mig här i dagarna när han tittat på mina betyg, så får vi sätta oss ned och gå igenom vad som behövs. Tydligen högprioriteras man när det handlar om behörighet till högskolan, så plugga blir det ju tydligen hur som helst. Bra.
Att man sket i skolan när man hade chansen på gymnasiet, det är nåt jag alltid kommer att ångra. Dum som man var. Men men. Det ordnar sig!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Härliga bilder på härliga ungar

2009-12-02 @ 07:55:07
URL: http://margoth.blogg.se/
Postat av: Lilian

tycker också det är så himla kul att vira känner sig trygg med dig.. precis så som jag ville ha det. :)



bilderna är som vanligt hur fina som helst. :)

2009-12-02 @ 08:24:20
URL: http://lillzan.blogspot.com
Postat av: pethra

Finaste ungarna! :)

2009-12-02 @ 14:29:12
URL: http://nanoliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0