Ett steg, sedan två.

Idag blir det iaf pulka av! När Lucas vaknat så ska vi traska mot dem så grabbarna får leka i snön.
Nu är ju iof Ville inte speciellt jätteförtjust att just leka i snön men. ;) Iaf roligt att träffas.

Nu känns allt bra inför årsskiftet. Skolan börjar, dagis börjar, Kristian är hemma, det ordnar sig med pengar även om vi kommer behöva leva _förbannat_ snålt under januari, jag ska börja träna och till sist... jag kommer vara ett steg närmare mot en utbildning jag hoppas komma in på. Ett steg närmare mot att veta vad jag gör resten av mitt liv och ett steg närmare mot att kunna "skaffa" ett till barn.

Så, 2010 är fan mitt år! ;)

     
Kärlek


       
Här leker de cirkus (?). Hehe

 

Kommentarer
Postat av: pethra

finaste, finaste Ville-bus.. Och ja, 2010 är ditt (vårt? haha) år!!

2009-12-18 @ 13:37:25
Postat av: Mamma

Mormors lilla älskling

2009-12-18 @ 15:40:04
URL: http://margoth.blogg.se/
Postat av: Denise

GUU vilka snygga lister, var har ni fått tag på dem? ;)

2009-12-18 @ 17:54:54
Postat av: Marie

Denise: Haha.. det är tapet! Har inte tapetserat i trappan än så de där fantastiska tapeterna finns under. ;)

2009-12-18 @ 18:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0