Julafton

Villes andra jul har varit rolig för honom. Idag var helt klart bästa julklappen hans traktor med pedaler. Ojojoj va roligt han tyckte det var. Så roligt att han vägrade somna förrän kl.21. Nåja, det är ju julafton.
Imorrn ska vi fira med Kristians päron så då ska han väl bli sådär lyckligt pigg över alla klappar igen. Hehe

Dock sitter jag och bara vill hem.

Julen har fått en helt ny innebörd. Tråkigt bara att det finns människor som inte förstår vikten av att ha en jul utan ångest. Ska bli spännande när människan själv får barn. För då jävlar lär det ju vara viktigt.
Jag kan liksom inte fatta hur fan man inte kan tro att allt förändras när NÅN får barn. Nu råkade det bli jag först. Men då är det inte alls lika viktigt för en del... Känns jättetråkigt.

Julafton är barnens dag, så är det bara. Jag skiter totalt i om nån tycker annorlunda.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja julafton är för barnen, en enda dag på året tycker man kan vara heligt för dom små men det är som du säger, dom får se när dom själva får barn men huvudsaken är att Ville var glad och nöjd

2009-12-24 @ 22:41:21
URL: http://margoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0