Juldagen

Juldagsmorgon. Ville blev glad igen när han fick se alla sina nya leksaker. =)

Vi har ätit gröt och just nu sitter han med en leverpastejmacka och tittar på Musse Pigg.
Älskade älskade barn... Jag älskade julen innan, men nu är den helt magisk.
Och stort tack till mamma som osvikligen alltid försöker göra det bästa för alla. Du gjorde allt perfekt, som vanligt.

Men jag är besviken, helt klart. Jag tänker mig alltid julafton som den roligaste dagen på året. Det var det inte för mig igår kan jag säga. Och jag skiter i om nån inte tycker jag ska skriva det här.
Jag tycker man får bjuda till när det är jul. Att (medvetet?) såra någon varenda julafton... hur kan man ens vilja? Vem utsåg mig till nån slags hackkyckling som det är okej att säga eller göra vad som helst till? Skämt? Nej, inte ett dugg roligt för mig. =( Det är sånt här som får en att inse vilka som faktiskt bryr sig om en.

Allt som är viktigt nu är hur Ville kommer komma ihåg sina jular. Allt som är viktigt är hur Ville kommer bli van med sina jular. Sen att det finns 3 st som tycker annorlunda, det är för mig helt obegripligt.

Ville märkte inte av nåt, nej. Men han kommer att göra det. För att slippa att han ska behöva komma ihåg nåt jävla fyllo varje julafton, så måste alla göra uppoffringar (för ni ser dem ju säkert som uppoffringar av stora slaget).



Nu ska jag njuta av min fina familj...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0