Julfirandet över

Då var julen färdigfirad.

Idag lektes det hela förmiddagen med alla nya leksaker. Förstås. =)


Först lite vila efter frukosten... slackern tittar på Teletubbies.

   
Han är duktig han.. hjälper mamma o pappa att dammsuga. ;)

  
Sedan dansades det för fulla muggar. =) (nej, de där högtalarna ska egentligen inte stå där)

 
Och självklart en hel del åk med traktorn.

Efter att Ville ätit lunch och sovit så bar det av till hans farmor o farfar för att fira jul.


Hittat måttbandet från gårdagen. Inte lika roligt idag dock. Hehe


Idag blandade jag inte ihop det till "barnmat". Haha. Kanske godare då.. ;)


Öppnar paket med pappa. Här var det ett pussel.


Ville med sin farmor.

Där fick han förstås en hel del mer grejer. Mestadels kläder och det blev jag SÅ nöjd över.
Han har fått så jäkla mycket leksaker ändå så kläder var jättevälkommet. Sen om han tyckte det var
så roligt det vet jag inte.. ;) Men mamma är nöjd! =) Han fick ju kläder igår med, så jag blev glad då med förstås.
Idag fick han t ex en nyckelpiga som har en fjärrkontroll som vi faktiskt tittat på förut om vi skulle köpa till honom. Nu sparas de slantarna in förstås. Bra där.
En polisbil med fjärrkontroll också, men den vill han mest köra med som vanligt verkar det som. =)

Skulle va nice att skriva ned allt han fått nu i jul. Kul att se sen för honom själv allt "han" öppnade.
Jag ska ta o göra det imorrn och lägga lappen i hans barnbok.

Jag fick också några julklappar. T ex ett till presentkort på H&M (har jag nämnt att jag älskar presentkort? hehe).
Mellandagsrean, here I come.


Tack så jättemycket alla för alla fina julklappar och den goda maten! (tog med mig en jultallrik hem från middagen idag, så jag får äta julmat imorrn med. me like.)

Ville avslutade dagen med att...



... leka med dammsugaren. Förstås. =)



Ibland tror jag att mitt hjärta ska sprängas. Mina fina killar... Vad jag älskar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0