Kvällsvecka

Här sitter jag och har precis ätit frukost. Får väl kalla det brunch. Fick sovmorgon idag (inte sovit till nu förstås). Kristian ska jobba kväll den här veckan så jag snikade till mig en sovmorgon idag eftersom han får det typ resten av veckan. Hehe
Tråkigt att han ska jobba kväll. Mycket ensamtid. Kommer läsa en hel del känns det som.

Idag på förmiddagen har vi donat lite här hemma. Man plockar och plockar men kommer ingenvart.
Tagit fram lite mer julsaker osv. Snart är det jul här. På fredag åker julgranen upp har vi sagt. Man måste hinna njuta av den eftersom man ändå inte är hemma i stort sett i jul.

I lördags var det julklappsbyte med min släkt. Skratt, julmat, lek, trångt, barnskrik, kärlek. Så beskrivs den kvällen. =)

När Kristian åkt till jobbet så ska snälla mamma komma in o följa med mig o Ville till Willys. Tänkte handla lite inför bakningen och inför lördag. Då kommer Erika, Jimmy o Alice hit på lite julmat.
Fan va jag längtar till Ville är lite större, så han kan uppskatta julen mer. Jag älskar julen, så här ska skapas minnen!
Samtidigt längtar jag inte alls... Han är min lilla plutt o ska helst vara liten jämt. ;)
11 dagar kvar av min mammaledighet. Swosch.

Nu ligger mina killar o sover. Ska passa på att duscha så det hinns med innan älskling drar till jobbet.

  
Sådär kan det se ut när man träffar tomten. ;)


Gillar julmat. Bra där!


Busunge


Morfar står utanför


Lekte lite tittut under bordet


Jamie har blivit en pussgurka och Ville kom inte undan. ;) Tittar man noga ser man t o m att deras dreggel hänger ihop efter pussen. Haha


Men lite fight vare faktiskt också dem emellan. Hur ska det gå på dagis om det hamnar på samma avdelning. Hehe


Leker med Carola =)


Gosar med mormor


Kommentarer
Postat av: Lilian

hehe dregelpussbilden påminner lite om tjejkyssen i En djävulskromans. :)

2009-12-07 @ 12:32:36
URL: http://lillzan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0