Lite bilder, några ord

Haft en bra dag med mycket gjort här hemma. Ibland känns det som dygnets alla timmar inte räcker till dock.



   
Försöker febrilt få på sig alla möjliga skor.. Hoppat upp i vagnen också. Det är en hit för honom just nu. Inte för oss.


Fick hem lite gamla leksaker idag. T ex min BARBIE-LÅDA! Den trodde jag var försvunnen. Så jäkla roligt att se. Det var lite gamla utklädningskläder med också som farmor sydde när jag var liten. Minnen minnen.. Tårarna kom direkt. Ville hittade en utav de gamla leksakerna så den är nu hans. =)
Ska gå igenom kartongen och påsarna någon dag här när jag har tid att sitta ned i lugn och ro och bara få minnas... Jag är så glad för mina Barbies.. hehe. Även om jag aldrig får någon dotter som kan få dem så är jag glad. Och vem vet, kanske Ville kommer gilla Barbies. =)


Fick den här fruktskålen av mamma! Tillhör Disney Jul-samlingen. Så jäkla fin. Tack tack och åter tack!



Älskade älskade skrutt. Finns inte ord för att förklara vad jag känner...


Leker med sin docka Eija



Tittar på fåren på julmarknaden

 
Tittar efter fåglar


Leker i lekparken


Vet inte om jag skrivit ned på sistone vad han säger nu. Om jag har det så skitsamma, jag gör det igen. =)
Han säger: mamma, pappa, mormor, brum-brum (till allt som låter i stort sett, så om det är ett ord vet jag väl egentligen inte. hehe) vov-vov (när man frågar vad vovven säger), vovve, tack, hej då, hej.
Kan ha missat nåt, men det är de där orden man får höra dagligen iaf.





Kommentarer
Postat av: pethra

Jättefin skål! Nästan lika fin som sonen din. ;)

2009-12-07 @ 21:50:59
URL: http://nanoliten.blogg.se/
Postat av: Mamma

Älskade lilla unge, mormors lilla plutt

2009-12-08 @ 08:32:59
URL: http://margoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0