Rea

Nu sover mina pojkar. De gick upp tidigt idag så båda var helt slut vid halv elva.
Jag väntar på att de ska vakna så vi kan äta lunch och sen åka o lämna Ville hos mamma o pappa.
Då ska jag o Kristian till tunapark och se om vi hittar nåt på rean. Byta en tröja till Ville också.
Faktiskt Kristian själv som köpte fel storlek. Hehe. Han hade inte sett det förrän vid kassan och inte orkat
byta eftersom det ändå var en större storlek. Problemet är att det är en varm tröja som han kommer kunna
ha i sommar. Funkar icke så bra. Sen hittar man sjäkert nåt mer till honom. Är det rea så ska det handlas, så är det väl?

Jag ska nog ta o sätta igång med skolan direkt efter nyår. Inte varje dag hela dagar sådär, men försöka komma en bit på någon av kurserna så det inte blir så mycket sen. Justja! Papper och patroner till skrivaren måste köpas.
Vi ska även ha Vira nåt eftersom Lilian o Patrik ska renovera i huset innan de flyttar in och sen vill jag ju förstås njuta av att hela familjen är lediga tillsammans i början av året. 2010. Coolt.
I år ska Ville sova hos mamma och pappa över nyår. Det blir buzz i goda vänners lag här hemma. Ska bli nice. =)

Nu har de sovit en timme... Jag vill iväg! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0