Snart snart snart!

Nuså, snart dags. 2 dagar kvar. Bästa dagen på hela året. Bästabästabästa.

Hur nöjd är jag inte över att vi lyckats ha julgran med alla julklappar under utan att nåt paket öppnats/förstörts eller nån kula gått sönder? Duktiga duktiga lilla kille. Han rör varken gran eller paket nu. Var bara lite intressant de första dagarna och känna lite måste man ju få göra. =)

Imorrn ska vi ha över P, M, L och P. Med barnen förstås. Dricka alkoholfri glögg o äta pepparkakor. Allmänt önska varandra god jul liksom. =) När de varit här så bär det nog av mot tunapark för min del. Fick veta att Kristians julklapp till mig kostar mycket mer än vad jag köpt till honom, så nu känner jag att jag vill köpa nåt mer till honom.

Försöker få tag på min årsinkomst för 2008 så jag kan fylla i om lån från csn. Lättare sagt än gjort. Meningen är ju att vårat datarum ska ha en massa pärmar o sånt sen där allt finns lättåtkomligt. Nu är det inte lättåtkomligt.
Och tydligen går det inte ens att titta längre på skatteverket.se. Den öppnar igen i mars eller vad det stod. Suck.
Det ordnar sig, såklart. Bara irri när man inte vet var man har alla papper.

Ska iväg o handla med mamma efter lunch. Julmust måste ju finnas hemma imorrn kväll när det ska dan-före-dan-mysas framför... bingolotto? kanske. Eller Buzz. Hehe.

Ville målade med fingerfärg idag. Tog ett bra tag innan han upptäckte att han kunde måla på sig själv. Men han var duktig o höll sig mest till pappret faktiskt. Sälvklart blev det en dusch efter det.

 






Kommentarer
Postat av: Mamma

Gulleplutt

2009-12-22 @ 15:48:57
URL: http://margoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0