Tidig start

Idag startade dagen redan vid kl.04. Då bestämde sig herr Ville för att han sovit klart. Vid kl.05 tröttnade jag på att försöka söva honom. Försökt både inne hos oss och inne hos honom själv. Vi gick ned och startade dagen istället.
Frukost, gosa framför tvn, laga mat till när mammagruppen kommer, städa, lägga i en tvätt, diska och vips är klockan åtta. De kommer vid tio och det var nu jag hade tänkt att jag skulle göra iordning maten o städa undan lite. Men nu slipper jag ju alltså det...? Optimist?

Hur som helst så hoppas jag att Ville orkar hålla sig vaken till tolv. Han brukar sova vid elva, men eftersom hans små polare kommer hit så borde han klara att hålla sig vaken trots att han gick upp så tidigt. Vi får se.

Meningen att jag ska följa med på spinning idag kl.17. Vi får se hur det blir med den saken, beror alldeles på hur trött jag kommer att vara. Borde komma igång, jag vet... men just idag...
Hon (Lilian.K) går måndagar och onsdagar så det passar mig perfekt eftersom det är då jag o Cicci ändå brukar springa. Nu är det så mörkt, kallt och burrigt så vi ska nog inte springa nå mer. Sen har vi ju varit sjuka om vartannat och man vill inte springa själv i det här mörkret precis. Får ta tag i det till våren igen. Eller nåt.

Ville sitter med ett päron och tittar på tv. Hur det gick med det där att han inte skulle kolla på tv innan han var 2 år? Ja nej inte så bra. ;) Visste iof att vi inte skulle vara så hårda med det. Vi är hårda med att han inte ska äta skräp istället. Han fick tag i en kaka på Jasmines kalas i lördags, men det var inge gott för det han fick i sig spottade han ut. Bra där. Hehe
Tur att han äääälskar frukt, annars vore det tråkigt för den lilla skrutten. Russin var ingen höjdare, han åt litegrann efter mycket om och men, men sen dagen efter ville han inte ha alls. Majskrokar, osaltade riskakor och frukt, det är grejer det. =)

Hm, nu börjar jag bli trött. Vad mesig man är.



Fiskdamm på kalaset


Kommentarer
Postat av: Lilian

men han vill ju ha russina för att sprida ut dom på golvet ju.. har vi ju allt sett! :)

2009-12-02 @ 08:44:44
URL: http://lillzan.blogspot.com
Postat av: Jag själv

Ja, det är mycket roligare än att äta dem. Uppenbarligen. Hehe

2009-12-02 @ 08:45:16
Postat av: Mamma

Mormors lilla pigga kille, saknar dig

2009-12-02 @ 15:49:35
URL: http://margoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0