Tröttast i stan

Släckte lampan kl.21 igår och ändå är jag trött idag. Vi var ute och gick med Lilian, Patrik o Vira förut när de små ändå skulle sova. Jag skulle nog ha stannat hemma och sovit med honom istället. Han verkar också ha varit extra trött idag för han sover än. Vaknade när vi kom hem, men han var så gnällig så jag gick upp med honom för att se om han ville sova mer. Det ville han. På några sekunder hade han somnat om.

Natten var okej. Inte perfekt, men okej. Han vaknade till vid halv ett, då kom han in till oss. Sen var han vaken från kvart i fem till kvart i sex, för att sedan kvart i åtta vakna för dagen. Varför han är vaken nu ibland på nätterna förstår jag inte. Vi får väl skylla på tänder eller utvecklingsperiod, för det gör alla andra. ;) Han är ju inte ledsen eller nåt, han är bara pigg. Om ens det. Bara.. vaken.

Ja det verkar ju som att det här med förskolan drar ut på tiden... hms. Vet ju platsen, men inte datumet eller avdelning. Kan vara bra att veta för att kunna planera.

Julgransshopping samt gottisshopping för kvällen, det är schemat när Kristian slutar jobba. Sen hoppas jag på att vi ska se Flickan som lekte med elden, ikväll. Alltid nåt som kommer i vägen. Tiden, trötthet eller nåt tv-program.

Ska bli för jäkla gott med julmat imorrn!!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0