Vill springa

Hittade lite kläder för mina presentkort. Så nu är de sluuuut... snyft.
Hittade inget på rean dock, men det brukar jag ju inte göra så...
Eller ja, ett regnställ till Ville blev det. 200 pix. Mycket bra. Måste ta tag i att verkligen kolla vad för kläder han har och vad som behöver köpas inför dagis. Samt att namna kläderna också.

Nu ser jag nästan lite fram emot det här med dagis. Ska bli roligt att se hur han tycker det är. Jag tror
faktiskt han kommer tycka det är skitkul. Han har blivit mycket mycket mer självständig sedan bara nån månad tillbaka. Verkar helt enkelt tycka att det är jätteroligt att leka med andra barn. Hade nog varit jobbigare om jag helt själv skulle skola in honom. Nu tar ju Kristian det och så kommer jag vara med när jag känner för det. Som första dagen t ex.
Nej det här blir nog skitbra. Sen hoppas jag förstås också på att nätterna kommar sovas rakt igenom hela tiden, för att han blir så trött av dagis. ;)
Inatt var bara bra... Han sov till kl.06 då jag hörde honom ligga o babbla. Vid kl.07 väckte jag Kristian och sa att han var vaken, så då gick de ned och jag fortsatte sova.

Nu är det snart nyårsafton. Det blir förstås väldigt mellow här, men det ska bli trevligt ändå. Äta lite ostbricka o spela buzz. Alldeles lagom. =)

Vi spelade Nintendo Wii igår hos mamma o pappa. Jag vill haaa! Vi får se om vi kanske köper det här i dagarna.

Sen har jag nog ändrat mig om Friskis o Svettis... Jag tror att det kanske får bli ASK istället.
Jag vill ju springa egentligen och där kan jag göra det. Sen är chansen ganska liten att jag skulle gå till
Friskis själv om Lilian inte kan följa med nångång. Hon ska antagligen inte börja förrän i mars heller, så det känns lite långt att vänta.
ASK har jag inga problem med att gå till själv. Mamma och mormor ska dessutom köpa kort så då kan man ju passa in det med dem ibland. Anyway, lättare att gå dit med mp3 och springa på bandet.


Sötnötter. ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Helledossingen så söta

2009-12-28 @ 14:04:02
URL: http://margoth.blogg.se/
Postat av: Lilian

jaa verkligen fin bild. :)

2009-12-29 @ 09:09:19
URL: http://lillzan.blogspot.com
Postat av: Denise

Vad är ASK?

2009-12-29 @ 11:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0