Barnfritt

Idag var det sovmorgon. Jag somnade innan kl.23 igår och låg kvar i sängen till kl.10:30 idag. Sååå nice.
Jag var visserligen vaken runt kl.08 och tittade på tv, men sedan somnade jag om.
Ville sov hos mamma o pappa inatt, så därav sovmorgon. Kristian däremot tog knappt nån, han gick upp vid 08.
Galen. =)

Nu har vi varit och hämtat skrutt. Han sover fortf. i bilstolen.
Igår kväll var jag rätt orolig. Jag smsade mamma vid 22:15 och frågade om han var vaken, för han sov runt en kl.19 på kvällen så då tänkte jag att han säkert vaknat o ville vara uppe sen.. Men inget svar... Först tänkte jag ju bara att de sover, men sen dök alla möjliga scenarier upp i huvudet. Inbrott, nån som tagit kål på alla.... gah...
Förstod ju att jag var löjlig, därför jag inte ringde och kollade. Men ja, det var lite jobbigt. När man väl börjat tänka såna tankar så är de svåra att få bort. Hon messade vid 08 på morgonen, de hade sovit när jag messade, så då blev jag lugn.

Hade tydligen letat efter Ville inatt också... Hehe. Hade vaknat och tittat upp och börjat leta efter honom med handen, men sen hade jag lagt mig o somnat om igen. Lite konstigt, eftersom jag tydligen inte hittade honom. Hehe. Men jag kanske kom på var han var, jag har inget minne av det där.

Hur som helst, det var myskväll igår med film och chirre och tidig sänggång. Supernice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0