Blåbär

Jag får ju springa här och dra undan gardiner och ha mig när Ville ska gå i gåstolen. Har hela tiden tänkt dock att det gör ju inte så mycket om han får tag i dem, han kan ju ändå inte riva ned dem. Tji fick jag. Nästan hela skiten åkte ned igår. Fick tag på det i sista sekund. Och han var så lycklig. =)

Sen satt jag i soffan och tittade på tv när jag hör att det blir väldigt tyst. Ja då vankas det ju bus förstås så jag vänder mig om och då har han fått tag i filten som han glatt tuggar i sig.



Idag fick han smaka blåbär för första gången. Det var en riktig hit! Han älskade det. Dock kan jag såhär i efterhand känna att det inte var det smartaste att ge blåbär. Visst, jag var duktig och höll efter så det slapp bli blåbär på kläder osv när han åt. Men nu när han får upp nåt så är det ju blåbär i det! Vilket gör att det ändå kommer på kläder osv. Hms. Jaja, bara han är nöjd så. =)

min blåa snutt


Sitter och inväntar tjejerna från mammagruppen. Vettefan om vi ska vara här nere eller i Villes rum. Får man plats alla däruppe? Det visar sig, men det vore ju enklast så man slipper dra ned alla leksaker osv.

Kommentarer
Postat av: donny

Han ser ut som jokern i den nya Batman-filmen!

2009-02-11 @ 13:15:03
URL: http://donny.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ha Ha han är världens gulligaste lilla busunge

2009-02-11 @ 13:20:16
URL: http://[email protected]
Postat av: Nikolina ;-)

så fin :)

2009-02-11 @ 14:49:32
URL: http://sunshine38.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0