En vaken kille

Hms.  Det blir senare och senare som Ville lyckas somna för natten... Vi som var så duktiga för några veckor sedan.
Nu är det mer "oj, gråter du. näää... stackare!" oså tar man upp honom. Hehe
Som ikväll. Kristian är iväg på träning och jag skulle lägga Ville. Började bra... Han somnade till vällingen, jag la ned honom i sin säng, han vaknade till och avfyrade världens största leende. Där var det kört. Han var pigg som en mört igen. Jag kämpade (om vi nu kan kalla det kämpa) i ca 10 min. Nu är han här nere hos mig. Kör omkring i gåstolen och leker huligan. ;)
Tror faktiskt jag ska gå upp o lägga mig med honom och kolla på tv. Så han fattar att det inte är morgon. =)

På lördag ska jag träffa några av tjejerna som jag brukade hänga med förut. Gamla gymnasieklassisar. T o m Annie.
Var sjukt längesen jag träffa dem. Ska bli kul! Om de inte ska ut och äta vill säga, för då kan jag inte följa med. Har icke pengar för att både gå ut och att äta ute. Får hoppas på att de struntar i det.

Skulle ha gått o mött upp Tom och Co efteråt, men eftersom han nu har propp i benet och ska äta medicin, så antar jag att han inte får dricka alkohol. Och heller inte bör, får man väl tillägga. Så jag möter upp Kristian iaf, sen får vi se vad som händer.

Den 28:e ska Ville sova hos Gittan o Kim.... Jag är lite nojig, men det kommer gå jättebra. Han är så enkel att ha o göra med. Men vi ska se till att träffas några ggr innan så han vänjer sig lite mer med henne.


Snygg bild.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0