Första duschen

Det är nog ingen magsjuka... Han mår hur bra som helst. Dock har bajjandet fortsatt, som nu är grönt för er som vill veta. ;) Men det är nog en blandning av en eftersläng av den lilla förkylningen han hade för några dagar sedan och det faktum att vi nu blandar i fett i maten han äter. Det går över. Men det är inte speciellt kul när man klockan tre på natten hör det där ljudet som gör att man drar en djup suck eftersom man förstår att blöjan fylldes. Hehe

Ville och jag har precis duschat tillsammans för första gången. När man inte har badkar så får man hitta andra sätt. Jag satte honom i matstolen i duschen. Det gick så bra så. Och nu somnade han gott.


Här är strax innan duschen går igång... Han är förväntansfull. ;)


Duschat klart


Ser sådär extra fin ut.. ;)


Han blev lite röd runt ögonen. Hamnade en del vatten i ögonen tydligen. Får köpa en såndär badmössa. =)



Min storebror är på sjukan. Proppar i benen antagligen. Hoppas det går bra. =/
De kollar nu så att det inte är nå proppar i lungorna. Är det det så blir han inlagd.
Håller alla tummar o tår för att det inte ska vara så.


Igår skulle ju alltså mammagruppen ha varit här. Jag messade alla om att det blev inställt, men jag fick inte svar från alla. Mycket riktigt, kl.13:55 plingade det. Utanför stod en av tjejerna med sin barnvagn o bebis. Hon hade inte haft mobilen påslagen. Nåja, då var det ju ändå inte mitt fel, men ändå. Det blev lite pinsamt.
Mamma satt här också och jag såg hur tjejen tittade inåt. Hon lär väl ha undrat varför jag hade folk här om nu Ville var sjuk. Men mamma är ju inte samma sak. Aja... Får väl säga vem det var när hon kommer nästa onsdag. =)


Grodan


Sprattlar omkring


Han ser jäkligt arg ut! Haha.. Han kollar på mormor sin... Hmm... undra va han tänker. ;)


Sekunden efter såg han ut såhär. Så antingen är han dement och glömmer varför han är arg, eller så är han helt enkelt en glad liten Ville, nästan jämt. ;)

Han var förresten en såndär lycklig bebis här igår kväll igen. Suck. Hehe. Vid nio kände han att han hade sovit klart och ville komma till oss. Kristian är ju inte den som kämpar i en evighet för att han ska somna om, så han hamnade ganska direkt i vår säng. ;) Inte mig emot! =)


Kommentarer
Postat av: Nikolina ;-)

Håller tummarna för din bror.

2009-02-03 @ 11:48:30
URL: http://sunshine38.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0