Frisk snart

Ville var spyfri igår, tack o lov. Hostan låter lite bättre också faktiskt... Eller blir det placebo? Hehe
Han är hur som helst piggare och blajjan i blöjorna ser bra ut nu. Min lilla kille... Snart helt frisk.

Vi har halkat tillbaka lite på nattätandet... Nu när han är sjuk så har han inte ätit så värst bra på dagarna, så då blir det att han ammas 1-2 ggr på sen-natten istället. Men det är bara att vänja av igen när han äter bra igen.

Idag ska vi ut o gå med Lilian o Vira. Behövs kan jag lova.

Skulle behöva storhandla också. Eller åtminstone veckohandla och storhandla blöjor/välling etc.

Jag ska till London! Antagligen. Mamma och Helena (Kristians mamma) är mitt resesällskap. Vi tänkte åka i mitten maj nångång.. Vi ska bara hitta nåt billigt o bra.

Nu sitter lilla killen här bakom o leker med fjärrkontrollerna. Vad skulle hans pappa säga om han såg det? ;)

Kommentarer
Postat av: K

Nu får du köpa en ny fjärr =)

2009-02-26 @ 11:19:22
Postat av: pethra

Va kul med London! :) K - där rök kommentaroskulden va? ;) (om det nu var kristian, men jag antar det, haha)

2009-02-26 @ 14:59:34
Postat av: Jag

Han har faktiskt skrivit en gång förut. Faktiskt. ;)

2009-02-26 @ 18:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0