Kvällen på Harrys

Ja idag mår man ju som man förtjänar. Nej, det är ganska lugnt egentligen, mest trött.
Hade lite slängar av nåt slags illamående i förmiddags, men en tupplur gjorde susen.

Nu har jag skickat in Kristian i duschen, så vi kan åka till vår lilla skrutt. Först ska det bli ett stopp på Billy Boys!

Det var riktigt kul igår hos Maria! Singstar, nostalgiprat och många skratt. Härligt att det kan vara sådär. Att det är så längesen vi träffades allihop, men ändå känns det som förra veckan när man väl gör det. Me like.
Sen gick jag, Anna, Annie, Sanne och Evelina till Harrys. Där var det mindre roligt, som alltid. Om jag kunde komma på varför man envisas med att gå ut. Varför tror man att den häär, den hääär gången, dååå blir det kul! Nej, det blir aldrig kul! Det var mest soft. Jag och Annie tappade genast bort de andra, så vi lufsa omkring. Tog en cider, rökte ett par ggr, fastnade på vimmelbild. Haha. Sen runt en kvart över ett hade vi fått nog, då gick vi och åt. Dit kom även Kristian, Tom och Christian efter 10 min.
Kristian och jag tog nattbussen hem vid två. Tog 20 min att gå från busshållplatsen till oss. Det var så jäkla halt med mina skor så jag kunde inte rusha. Längsta promenaden ever när man bara vill hem och sova.

Det bästa med den här natten är att jag slapp pumpa för första gången. Så jäkla skönt att kunna sova utan att gå upp varannan var tredje timme och pumpa ur lite.

Nej, nu har jag skrivit rätt mycket "idag har jag". Nu måste jag iväg och träffa min lilla snutt. Längtar så! Han hade varit så snäll hela tiden. Sovit bra och bara varit glad. Det gillar vi. =)



Vår glada kille =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0