Läkartid

Trodde jag ja.. att han slutat spy.. suck. Spytt 2 ggr idag. Men de här gångerna har det endast varit ganska direkt efter maten. Jag ringde sjukvårdsrådgivningen och hon tyckte att en läkare skulle kolla på det här. Så imorrn ringer jag vc så får vi se när vi får komma in. Hans allmäntillstånd är så pass bra att det inte är akut, så det var ju skönt iaf. Slippa åka o sätta sig på akuten eller nåt. Jag tror det här beror på hostan, förkylningen. Men vi får se. Lika bra att göra en koll.

Så idag har vi tagit det lugnt... Inte busat så värst mycket ens. Vill inte att han ska hosta mer än nödvändigt...
Men lite har vi allt busat och så har han badat. =)







Sen satte vi på honom mitt hårband... så söt så... hehe




Han börjar se fundersam ut...


Och till slut ville han inte leka transa längre. ;)


Kommentarer
Postat av: Leo

hej gumzis! ja visst e det fint. det e dekaler/klisters vi satt upp. beställt på nätet. enkelt att ta bort, lämnar inge märken. skit bra!



hoppas det ordnar sig med ville!!! usch för alla sjukdomar! hatar dem!

kramen

2009-02-23 @ 20:12:36
URL: http://sweetlikechocolate.blogg.se/
Postat av: Mamma

Lilla gullunge, mormor längtar efter dig.

2009-02-24 @ 06:57:36
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0