Magen

Ville är konstig i magen. Igår bytte vi 5-6 bajsblöjor och inatt likadant. Det kommer hela tiden... Lilla snutt.
Nu ligger han och sover.
Det dumma med att byta blöja på natten (som typ aldrig händer numera) är att han blir klarvaken. Åh så lycklig han blir när han tror att vi ska vakna och leka. Så det tar ju en god stund för honom att somna om och man får stå ut med sparkar i revbenen eller ryggen ett tag. Hehe

Tjejerna i mammagruppen skulle ha kommit hit idag, men jag har ställt in det. Inte så kul om det visar sig att han är magsjuk eller nåt och smittar ned sina polare. Hoppas på att de kan komma nästa onsdag istället. Vi brukar ju köra onsdagar, men nu på onsdag ska vi följa med mamma till V-ås, det var därför vi tänkte ta måndag den här veckan.. men nu blev ju inte ens det.
Och det allra värsta med detta (förutom det faktum att Ville inte är riktigt bra) är att jag igår bakade en kladdkaka som nu står och ser ljuvlig ut i kylen. Hms. Kanske borde frysa in? Måste nog ta en liten bit först... ;)

Igår pratade vi om att börja med GI. Dock kan jag ju inte köra nån rivstart eftersom jag ammar och då känns det som att jag hellre väntar. Sen kom vi även på att vad jobbigt det kommer bli att bli sådär dötrött som man blir i rivstarten pga kolhydrat-brist, oså ska man samtidigt vara glad och leka med Ville hela dagarna. Hehe. Men det går säkert bra!
Vet inte exakt hur länge jag tänkt amma, men ett par månader till iaf. Behöver få bort det där målet han vill ha runt 05 på morgonen först.

Nu ska jag sätta in nya kort på Ville i albumet!

Kommentarer
Postat av: Nikolina ;-)

Testa LCHF-metoden istället. På den ska du bli piggare ;-)

2009-02-02 @ 13:32:06
URL: http://sunshine38.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0