S-näs

Idag ska jag och Ville till Erika i Strängnäs. Vi skjutsade Kristian till jobbet imorse för att kunna ha bilen.
Kändes lite lagom roligt att gå upp när Ville fortfarande sov, men han vaknade 5 min efter så man hade ju ändå fått vara vaken så tidigt.

Inatt var han otröstlig. Jag ska ju försöka vänja bort nattätandet igen... Vid kvart i fyra började han. En timme efter gav jag upp och då åt han. Skulle vara så bra om han kunde hålla ut till runt 06. Och det vet jag ju att han kan, det är bara det att nu när han var sjuk så blev han ju van vid att få äta när han ville på natten. Jaja, får ta tag i det i helgen, för idag är det äntligen fredag!

Nej nu tittar Ville som att "kom o lek!". ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0