Sjuk?

Svårt att avgöra om Ville är sjuk eller inte... Han är kinkig from time to time och det är man ju inte jättevan vid med honom. Han hostar, så det är väl det som gör honom sjuk då. För spytt har han inte gjort nåt idag. Det kan bero på att jag idag struntat helt i tider och bara gett honom mat när han själv verkat vilja ha.
Vilket iof har resulterat i att han ätit jättelite idag... Men vad ska man göra, jag kan ju inte trycka i honom, för då spyr han ju uppenbarligen upp det.
Vi får se hur natten blir nu när han ätit så dåligt under dagen. Natten som var var han vrålhungrig vid två eftersom han hade spytt upp sista kvällsmålet vid åtta.
Kan nog känna mig lite mer fundersam över det här med att han bajjar löst... Han ammas ju knappt längre, det borde inte vara löst nu. Eller fortsätter det vara löst av välling?
Han äter ju alltså min mjölk, välling och vanlig mat. Ibland får han ersättning, som idag, när han inte ville ha vanlig mat. Min mjölkproduktion är ju liksom anpassad till ett par ggr om dagen nu, inte mer, så då får det bli ersättning när han är kinkig med maten.

Aja.. Många frågor. Borde kan ställa dem till bvc istället.

Nu måste jag gå o gosa bebis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0