Telefon

Nu har jag sovit t o m. Uh så skönt det var. Men mitt i allt så ringde någon på hemtelefonen. Jag fattade inte att jag skulle svara. Haha. Jag tittade på telefonen och funderade hur jag skulle göra för att det skulle låta mindre. Haha
På nåt konstigt sätt så kopplade jag ihop det med Ville och att när jag tar hand om Ville så låter den där telefonen litegrann, men den låter mindre om jag trycker på den men jag fattade inte var jag skulle trycka.
Ja och när det väl slutade ringa, DÅ vaknade jag ur min koma och förstod vad det var.
Tur att man inte bara tänker på Ville HELA tiden... doooh. Måste vara mamma-genen. ;)

Ringde nyss till pojkarna. Ville och Elsa lekte och Kristian och Jani spelade playstation. Hehe. Ungarna på 7 och 8 månader lekte alltså själva... Gud vilka duktiga barn vi har. Undrar vad de lekte. ;)

Det är nog meningen att jag ska göra mat här, men jag saknar matlagningsgrädde som jag hoppas K köper med sig.
För ni tror väl inte att jag bara tänkt lata mig?

Imorrn ska de ha play-day hos Jani igen, när värmepumps-nissen varit här. Då ska jag nog försöka ta tag i nåt här hemma. Som den där lilla tvätten. Och den där tidningen som jag vill läsa.

Det är rätt mysigt att ha Ville borta ibland, för det gör att jag saknar honom så in i norden och blir om möjligt ännu gladare av att se honom. Min lilla bu.


Tuggar på vanten...


"Oj då.. avslöjad..."

Kommentarer
Postat av: Mamma

Va härligt med lite egen tid, passa på att ägna dig åt dig själv tills lilla bu kommer hem.

2009-02-16 @ 19:20:45
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0