Värmepump

My god vad lång tid det tog att sätta upp en värmepump!
Visserligen varom iväg på Krauta och köpte virke också, men ändå. Tog typ 3 timmar tror jag.
Nu är den iaf på plats och sprutar ut härlig värme. =) Vi stängde genast av elementen här nere.

Kristian skulle ha spenderat dagen med Ville hos Jani, men eftersom det tog längre tid än vi trodde så blir det inte så länge de är där. De åkte nyss iaf så några timmar är de säkert borta. Jag fick plötsligt ingen lust alls att hålla på med hushållet, nu när det blev så få timmar. Hehe

Jag är så sugen på kebab! Såg på facebook att en käkat kebabpizza... Me want. Jag sa till K att vi ska äta det nån dag den här veckan. Han sa "nej." Haha. Eeeh. Okej.

Hade lite lekstund med Ville o Elsa förut, när värmepumps-nissarna kom. Dörren stod öppen ett bra tag så det blev så jäkla kallt att sitta härnere. Så vi satte oss i Villes rum och lekte en stund. Till Elsa inte ville längre och bara pappa dög. ;)
Jag och Ville fortsatte leken i vårat rum istället och sedan somnade han gott efter en stund.

Nu vet jag faktiskt inte vad jag ska hitta på. Fotbad och kolla på Sex and the city skulle låta som en plan, om det inte vore så jobbigt att göra iordning fotbadet.

Nåja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0