Bästa väninna

Och så började nattningen om... Nu när han varit sjuk så har det varit lite si och så med tider och sängplats.
Men nu är han frisk, då startade vi igen. Så nu skriker han, förstås... 40 min hittills. Går in var 5:e min.
Lilla plutt. Jag vet ju att det är jobbigt första gången... men sen blir det jättebra, annars skulle jag inte stå ut igen.

Fick veta idag rätt nyss att Heidi (som är tillsammans med Jani) är min farmors bästa vänninas dotter.
Vad världen är liten alltså.
Tårarna bara rann när hon sa saker om min underbara farmor. Hur mycket hon tyckt om henne och önskat att hon själv hade haft en sån som henne som mormor.
Hon berättade att hennes mamma har ett foto av min farmor i sitt syrum, där hon brukar sitta och prata med henne.
Jaa... hennes mamma var verkligen farmors bästa väninna. Det hörde man jämt. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0