Finaste dagen

Oj vilken dag... Kändes som jag bara irrade omkring. Men det blev precis som jag tänkt mig! Var så nervös när jag skulle prata men jag fick ändå fram allt som jag ville säga.
Känns så skönt att det är över, men det var riktigt roligt! Och det var så många som kom. Och sjuuukt fina presenter fick vi! Herregud. Att folk tog sig tid (och pengar såklart) att komma på och köpa så fina grejer känns verkligen rakt i hjärtat. Vi är evigt tacksamma. =)

Ville var så duktig idag. Igår kväll var vi på restaurangen till kl.23 och gjorde klart allting. Och han ville förstås inte sova då, när det hände så mycket. Så runt halv tolv igår kväll somnade vi alla tre. Sen upp igen vid kl.08. Och idag har han sovit max 1 timme allt som allt, men ändå var han så snäll hela tiden. Sa knappt ett ljud vår lilla plutt....
Nu har han somnat i sin säng efter en flaska välling. Vi får se hur natten blir. Men eftersom Kristian är ute och svirar med innebandy-laget så kan jag gissa på att han kommer sova bredvid mig sen när jag går o lägger mig. ;)

Tack till er som hjälpt till så himla mycket inför den här namngivningen och ni som stannade kvar efteråt och hjälpte till att städa upp!

Vi kunde ärligt talat inte vara mer nöjda. Vi har fantastiska människor runtomkring oss.




Min storebror Tom axlade manteln som fadder. Kristians bror Micke är också fadder, men tyvärr var han och hela hans familj sjuka idag.


Tom sätter på namnsmycket.


Älskade Ville va fin du är...


Så mycket fina presenter...


Mina fina pojkar...


Öppnar den finaste tavlan jag sett....


Vi visade ett bildspel med bilder från Villes födsel till nu. Som musik spelades Älskade barn.


Såhär trött var lilla snutt efter allt firande...


Försökte få till en fin bild på Ville när vi kom hem. Han var inte så intresserad.


Fortfarande icke intresserad...


Till slut visade han mig näven. Han hade tröttnat rejält. Nu fick det liksom vara nog. ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja det var väldigt fint alltihop och nog är det världens snällaste lilla kille, älskade lilla Ville.

2009-02-01 @ 08:15:51
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0