Flaska

Sådär. En stund fri och ledig för att hinna blogga. Ville blir mer och mer aktiv så det gäller att aktivera honom om dagarna.

Idag har jag bakat bullar till på lördag. Problemet är att vi har full frys. Hms. Får väl försöka omplanera. På nåt sätt ska de få plats. Känner mig superstressad inför lördag... why? Har fått så mycket hjälp och får fortfarande.
Mest stressande känns det på fredag. Ska till jobbet för tacka-av-Irén-fika halv fyra. Sen måste vi göra de där jäkla smörgåstårtorna. Och duka. Och gå igenom hur och vem som gör vad på lördag.
Aja, det är ju oftast en själv som stressar upp sig....

Ville somnade riktigt gott idag vid kl.19. Han har dock vaknat till 2 ggr för napp och buff, men somnat om snabbt.
Köpte en ny flaska igår och insåg att den gamla var riktigt usel. Det tog alltid lång tid och han åt aldrig upp all välling.
Med den här flaskan äter han upp varje gång på 5 min. Måste ha varit svårt att få ut nåt ur förra flaskan. Stackarn.

Jag är trött.

Imorrn ska vi iväg och hälsa på lilla Elvira. Man lär väl vara lika tafatt igen som man är med alla små bebisar. Bara ens egen man har kontroll över känns det som. =) När de är sådär små alltså... Nacken o allt.

O nu har en sak ordnat sig också. Skönt. Tack mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0