Irrar

Okej. Allt är bakat och inköpt (nästan) inför imorrn. Litegrann kvar, men det fixar Kristian senare idag.

Ville och jag ska traska till jobbet runt halv tre. Fika halv fyra. Just nu ligger han och sover den lilla huliganen. Gardinerna här lär ju åka ned nån dag. ;)

Fick gosa lite Ville inatt. Vid två-taget vaknade han till så då bar jag över honom. Mys.
Han var riktigt snäll imorse också. Lät mig få sova lite. Han vaknade vid 7-taget, men runt halv åtta somnade han om och vid halv nio gick vi upp. Älsklingsunge.

Nu irrar jag mest omkring för att se så vi inte glömmer nåt till ikväll. Mycket jobbigt att åka tillbaka om jag glömmer nåt.

Ses imorrn vi som ses imorrn!


Riktigt kul att prutta med munnen så dregglet far åt alla håll. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0