Nyår

Mycket trevligt och roligt igår kväll.  Vi spelade, spelade och spelade. Vid tolvslaget låg jag och ammade Ville, som hade sovit gott sedan ca 21:30. Det minskar och minskar i tid att natta honom. La honom vid åtta och han sov alltså för natten 21:30, men emellan det hade han sovit 40 min i sträck också. Våran duktiga lilla snutt.

Vi har sjukt mycket chips kvar. Haha. Skit också. Kommer mig inte riktigt för att slänga det... ;) Känns ju så onödigt med bortkastade pengar liksom... Hehe
Nyårsdagen är ju lite av en bakisdag för andra, så då kanske man kan räkna det som att det nya året egentligen börjar imorrn? ;) Det hårda livet utan chips och skit. Ja, inte helt utan förstås. Bara försöka vara lite duktiga.

Jag tog mig en nyårscigg igår. Ammade Ville vid 17:30 och valde då att ge gröt som kvällsmål innan nattningen, vilket alltså gjorde att det skulle vara ca 7 h till jag ammade nästa gång. Så då tyckte jag att jag kunde vara värd en endaste liten cigarett på nyårsafton. Sagt och gjort. Smakade dock skit i början, som alltid när det gått länge utan att man rökt. Världens niko-kick dessutom. Kände mig nästan full ett tag. Sista 5 blossen var dock goda, så det var värt det. ;)

Ska leka med Ville nu. Ensam-leken är tydligen tråkig. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0